Marketing szeptany w erze mediów społecznościowych: Marketing szeptany to strategia polegająca na wykorzystaniu relacji między ludźmi do promowania produktów lub usług. W erze mediów społecznościowych marketing szeptany stał się bardziej dostępny i skuteczny niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego jest tak skuteczny? Sieć społeczna: Media społecznościowe pozwalają na łatwe udostępnianie treści, co... czytaj więcej →
paź
04
paź
03
Pozycjonowanie stron internetowych to proces optymalizacji witryny w celu poprawy jej widoczności w wynikach wyszukiwania na różnych platformach, takich jak Google, Bing czy Yahoo. Jednym z kluczowych elementów pozycjonowania jest promocja strony internetowej, która pomaga przyciągnąć więcej ruchu i zwiększyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Istnieje wiele metod promocji w... czytaj więcej →
lis
18
Kto stoi przed wyborem, w co zainwestować swój budżet aby osiągnąć realne efekty, powinien odpowiedzieć sobie na pytania: Jaki chce uzyskać zwrot z inwestycji? Jak szybko chce, aby pojawiły się efekty? Jak długo efekty mają się utrzymać? Niewątpliwym faktem jest, że podstawą do prowadzenia jakichkolwiek działań w e-marketingu jest dobrze... czytaj więcej →
kwi
09
Zapewne zastanawiasz się dlaczego Twoja strona jest niżej niż konkurencji, mimo że jest pozycjonowana? Zapewne krążą Ci myśli po głowie: Może firma pozycjonerska coś robi źle? Może sobie odpuścili, albo zapomnieli o mnie? A może zmienić firmę bo wybrana agencja seo jest mało skuteczna? Otóż nie. Google niestety albo stety... czytaj więcej →
paź
23
Co to jest pozycjonowanie? Jedną z najbardziej popularnych form marketingu internetowego jest pozycjonowanie stron w Internecie. Pod tym tajemniczym pojęciem występują wszystkie czynności wykonane w kierunku podniesienia widoczności w wyszukiwarkach internetowych typu Google, czy Bing. Efekty pozycjonowania najłatwiej dostrzec w pozycji, na której wyświetla się odnośnik do naszej witryny. Najlepsze... czytaj więcej →
maj
15
Każdy, kto miał do czynienia z SEO od strony technicznej spotkał się z powiedzeniem „Content is King”. Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim znaczy to, że ogromny wpływ na wyniki SEO wywierają treści publikowane na stronie. Jakie zatem materiały warto publikować i co powinna zawierać – wartościowa w oczach... czytaj więcej →
mar
29
Portal społecznościowy Facebook na dobre wpisał się w kulturę obecnych czasów. Zdecydowana większość osób korzysta z serwisu codziennie, poświęcając mu od paru minut do nawet kilku godzin. Oczywiście jedną z najliczniejszych grup aktywnych użytkowników są nastolatkowie. Wspomniany trend ma jednak ulec znacznym zmianom. Jak wynika z danych prezentowanych przez eMarketera,... czytaj więcej →
mar
29
W obecnych czasach wyłącznie przedsiębiorstwa, które zdają sobie sprawę z potęgi reklamy są w stanie z powodzeniem wprowadzać do oferty nowe produkty i zarazem odnotowywać realne zainteresowanie swoimi usługami. Biorąc pod uwagę wyżej wymienione fakty nie sposób odmówić skuteczności dobrze przemyślanym działaniom reklamowym. Jakim konkretnie? Identyfikacja – logo, wizytówki Wśród... czytaj więcej →
lut
24
Znikoma ilość klientów? Zastój w biznesie? Kiepskie opinie, a może mała widoczności witryny? Oto problemy, z którymi zmaga się całkiem spora ilość przedsiębiorców. A tymczasem lekarstwo na wszystkie, wymienione powyżej problemy znajduje się w zasięgu ręki. O czym mowa? Naturalnie o firmowych fanpage'ach na Facebook'u. Sądzisz, że zakładanie firmowego fanpage'a... czytaj więcej →
lut
24
7 porad o tym jak skutecznie promować sklep internetowy Lista proponowanych działań: Pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach internetowych Pozycjonowanie Long Tail (ang. długi ogon) Kampanie Google AdWords i Remarketing Zakupy Google czyli Kampanie produktowe Google Promocja za pomocą Social Media Artykuły sponsorowane YouTube i współpraca z vlogerami Linie produktowe Poszerzenie asortymentu... czytaj więcej →