Każdy, kto miał do czynienia z SEO od strony technicznej spotkał się z powiedzeniem „Content is King”. Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim znaczy to, że ogromny wpływ na wyniki SEO wywierają treści publikowane na stronie. Jakie zatem materiały warto publikować i co powinna zawierać – wartościowa w oczach Google – witryna internetowa?
Istnieją pewne przesłanki, po spełnieniu których możemy już oczekiwać pozytywnych wyników SEO. Jakie konkretnie?
- Strona powinna posiadać co najmniej 20 podstron.
Budując serwis należy pamiętać, że strona internetowa to nie wizytówka. Im bardziej rozbudowana witryna, tym większy jest jej autorytet w oczach Google. - Każda promowane hasło powinno mieć dedykowaną podstronę
Dodajmy; podstronę, która będzie posiadała wartościową treść na co najmniej 2 000 znaków. Niezwykle ważne jest również odpowiednie zredagowanie materiału, a więc uwzględnienie nagłówków, zdjęć, wypunktowanych list etc. - Treści call to action
Tworząc treść należy uwzględnić parametr call to action, a więc przekazy zachęcające do wykonania konkretnej czynności np. nawiązania kontaktu z firmą. - Podstrony landing page
Landing page to podstrona realizująca wskazany cel, np. ułatwiająca skorzystanie z usługi, odpowiadająca na pytania użytkowników etc. To ważne, ponieważ podstrony o treściach nie mających skonkretyzowanego celu mogą zostać uznane za mniej wartościowe. Warto dodać, iż landing pages pomagają w osiągnięciu niższych stawek AdWords. - Pamiętaj o rozwoju strony
Zbudowałeś witrynę ale od dawna nie dodawałeś do niej żadnych, nowych treści? W takim razie koniecznie zmień swoje podejście. Dlaczego? Ponieważ Google kocha zmiany zachodzące na stronach www. Warto zatem prowadzić dział z poradami, aktualnościami czy blogiem. Pamiętaj, aby nowe teksty pojawiały się co najmniej 2x w ciągu miesiąca. - Strona powinna być profesjonalna
Zamierzasz powierzyć stworzenie strony www znajomemu, który nie ma doświadczenia ale zaproponował niską stawkę? Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie zlecenie wykonania witryny profesjonalnej agencji. Z jakiego powodu? Choćby z uwagi na responsywność, a więc dopasowanie witryny do obrazu wyświetlanego na różnorodnych urządzeniach. Nie zapomnij również o dodaniu profesjonalnych zdjęć.
Komentarze są wyłączone.