Dla kogo pozycjonowanie szerokie i long tail?
Pozycjonowanie szerokie lub pozycjonowanie long tail proponujemy przede wszystkim przedsiębiorcom posiadającym własny sklep internetowy lub też firmom oddającym do dyspozycji swoich klientów obszerne portfolio usługowe. Świetnie sprawdzi się również w przypadku portali internetowych oraz wszelkiego rodzaju witryn silnie nasyconych treścią.
Co zyskujesz wybierając te metody promocji?
- Pozycjonowanie dopasowane do potrzeb firmy
Decydując się na pozycjonowanie szerokie zapewniasz swojej witrynie pozycjonowanie wszystkich, dostępnych w jej obrębie podstron i zagadnień znajdujących się na stronie (ok. 30 fraz). - Promowanie wszystkich kategorii i produktów w sklepie
W chwili obecnej wypromowanie nawet 1000 czy 10000 nazw produktów nie stanowi już żadnego problemu. Każdy, prowadzący swój biznes przedsiębiorca posiada w ofercie produkty cieszące się mniejszym zainteresowaniem klientów. Pozycjonowanie long tail (tzw. „długi ogon”) skutecznie wypromuje wspomniane artykuły i przysłuży się do podniesienia sprzedaży. - Tworzenie bloga
W chwili obecnej tworzenie bloga firmowego stanowi jedno z najbardziej polecanych działań, mających na celu wsparcie procesu optymalizacji. Jak to możliwe? Otóż za każdym razem, gdy dodajesz nowy wpis na blogu zwiększeniu ulega ilość zaindeksowanych podstron w wyszukiwarce Google. W ten prosty sposób powiększa się ilość słów kluczowych, na które możesz pojawić się w wyszukiwarce, nawet tych, których nie możemy bezpośrednio umieścić w treści serwisu. Wybieramy tematy, które mają sporą liczbę wyszukiwań w Google, dzięki czemu trafiamy do szerszej grupy Odbiorców i zwiększamy ruch w obrębie serwisu. - Stała optymalizacja serwisu
Usługa long tail to także stała, cykliczna optymalizacja serwisu. Na bieżąco monitorujemy sytuację Twojego serwisu i dopasowujemy działania, których celem jest uzyskanie zadowalających wyników. - Nastawienie na wzrost ruchu
Pozycjonowanie long tail jest usługą, po którą powinien sięgnąć każdy przedsiębiorca pragnący uzyskać wymierne korzyści promocji. Jak to działa? Otóż long tail zmniejsza współczynnik odrzuceń, gdyż użytkownik trafił na Twoją stronę szukając konkretnego produktu czy usługi, którym jest przecież zainteresowany. Dzięki temu masz pewność, że nie opuści on strony przed znalezieniem interesującego go artykułu.